Numarul mesajelor : 47 Varsta : 29 Data de inscriere : 05/04/2008
Subiect: Tutorial Glove (Info: Creare/editare manusi) Mar 13 Mai 2008, 18:02
k1dZor* a scris:
Descriere: Va voi arata cum sa modificati/creati manusi la counter-strike
[size=150]Pasul 1[/size]
Manusile sunt astasate pe modeluri (.mdl) asa ca in primul rand descarcam programul Jed's HL Model Viewer 1.35 de aici cu care vom lucra noi. [*]Dezarhivati fisierul hlmv13_setup.zip [*]Intrati in folder apoi deschidem fisierul executabil hlmv.exe
[size=150]Pasul 2[/size]
[*]Dati File apoi pe Load model
[*] Apoi intrati in Counter-Strike/cstrike/models/v_ak47 si dati OPEN (v_ak47 l-am luat ca model),ar trebui ca sa va arate cam asa:
[size=150]Pasul 3[/size]
[*]Acum avem nevoie de niste manusi pe care le gasim aici , downloadam una dintre manusi,dezarhivam arhiva si v-a trebui sa avem 3 imagini (fingers.bmp,glove.bmp,sleeves sau skin.bmp)
[size=150]Pasul 4[/size]
[*]Da-ti pe Textures de jos (de la Jed's HL Model Viewer am refer) , da-ti pe Import Texture apoi cautati glove.bmp (folderu cu cele 3 imagini) si dati OPEN cam asa
tot la fel faceti si cu skin.bmp si finger.bmp
[size=150]Pasul 5 (final)[/size]
[*]Dam pe Mod Display sa vedem cum arata apoi mergem sus la File apoi Save Model as si il salvam cu numele de v_ak47.mdl apoi in punem in Counter-Strike/cstrike/models , ne va intreba daca vrem sa il inlocuim , da-m YES
[size=150]Erori aparute[/size]
1.Fisierele glove.bmp , finger.bmp si skin.bmp sunt redenumite cateodata de ex: skin.bmp cu sleevers.bmp